Sunday, March 22, 2009

Reveal the Ani-Pock Community: Mr.Mew

Hmm... while I was on vacation, I seem to remember asking PC to fill in for me for the next couple of reveals...

... Anyway, thanks for all the great questions on the last episode.

Our next reveal contestant is: Mr.Mew!

Let's learn something new about this pocker!
Here are the rules:


Every week a new contestant will be selected by the contestant from the prior week. Then everyone else can comment under the post any questions that they want to ask about that member, but please keep in mind to keep the questions decent, indecent questions will be deleted. If you are picked, you may choose the next contestant at the end of your week!
So lets get to it! Ask Mew questions!!

Previous contestants: Beautycomplex, Xichliebetokiohotelx, Guntce, Appingo, Ogihci, Stan the Man, JesssicaXVI, Kemagenese.

<< Return to the Front Page

11 Comments:

At March 22, 2009 at 8:54 PM, OpenID jesserkazz said...

oh deenngg this is jess
asking mew questions :3

so...
1. Do you want to go see the Dragonball movie?

2. why or why not?

3. is bowling fun?

4. ....because I pulled a muscle. I'm wondering...which muscle?

5. DD: is that right?

6. Pfft...ok. lawl. How well do you know me?

7. If you don't know me well, would you like to get to know me?

8. Oh...ok. So...uhm...who inspires you?

9. why?

10. Do I inspire you?

11. lawl....uhm...how are you?

12. That's cooliez...How was your day?

13. Ah.. I've been good o: kinda weird stuff happening. Wanna guess what I drew on saturday? :O!

14. haha....i'm out of questions..
besides this last one....WHICH ONE: THIS OR THAT OR THIS = THAT

 
At March 23, 2009 at 5:13 PM, Blogger Mr.Mew said...

1. no me no wanna seez it >:3
2. cuz its gay >:3
3. its okay i guess... :3
4. pshh, duh, ur bowling muscle :3
5. YES...MAYBE! >:3
6. me knows that jess makes o: instead of :o because the default smileys are kinda gay compared to emoticons :3
7. okies :3
8. Pocky :3
9. Because even he can make a horrible snack seem worse >:3 (lol jk even though me hates pocky sticks)
10. you inspire me to eat sleep more :3
11. boreds in class.... :3
12. it was gayness, best part was when it was over :3
13. umm... that penus on the drawboard? >:3
14. mooooo... :3

 
At March 24, 2009 at 6:22 PM, Blogger Kip said...

FROM MUDPELT (NOT KIP):

: D Can Muddy has your babies noaw?

:/ Umm UMM UMMMMMM.... DO YOU MISSES ME? D: For that matter does ANYONE on AP miss me? ;^; Sheesh I wish I could come around more.

Do you think that Obama's gonna fix the country?

D: Do you miss the craziness that was the millionbazillionfizzilywizzilygabbonanananan-sided love ... "triangle" that was AP when I threw something insane in there? o-o;; Or something like it?

: D Umm How goes everything? I mean is today a good day or a bad day?

DO YOU REMEMBER WHEN MUDDY'S BIRTHDAY IS? ((shouldn't be hard... LOL THAT'S WHAT SHE SAID... I'm a loser I know)) Hmm for that matter I don't remember MEW'S!! *cries*

o-o;;; Have I gotten crazier or saner?

 
At March 24, 2009 at 9:40 PM, Blogger Mr.Mew said...

MUDDY!!
1. NO BABEHZ >:3
2. YESH, WHERE THE FUG YOU AT?! :3
3. nobody can fix this country :3
4. wait wuhz? :3
5. today was okay but i still gotta write my essay... :3
6. NO cuz me doesnt remember anybodies birfday :3
7. if you come back, i'll be able to tellz you! X3

 
At March 25, 2009 at 11:59 AM, OpenID appingo said...

1. Mewwwww <3
2. Howsit being AP member? :3
3. Syk-kun wa baka, desu ne?
4. Do you know all your hiragana? D<
5. You should go see the Avatar movie with me! Yes? Yes! Okay!
6. Have you ever had anpan?! I'm eating some right now...tis yummy...
7. :3 Bye

 
At March 25, 2009 at 5:55 PM, Blogger Mr.Mew said...

1. Aaaaaaaaaaaapp :3
2. its like being a nerd amongst a bunch of geeks :3
3. Syk? baka ja nai de... okama tabun :3
4. yesh i does! and katakanaz :3
5. umm... nnnoooooo :3
6. naw i hasnt had one or anything with red bean paste. closest thing is the filipino show pow where the bun is filled with meat :3
7. byez X3

 
At March 26, 2009 at 11:34 AM, Blogger Kip said...

1. If you were traveling in your car at the speed of light and you turned your headlights on, would they do anything?
2. Ever had a kumquat?
3. What do you spend most weekends doing nowadays?
4. Who is your choice for the next reveal (leeme know before Sunday night, please!)?
5. What do you want on your tombstone?

 
At March 26, 2009 at 2:01 PM, Blogger Mr.Mew said...

1. they would incinerate with the car :3
2. nuups :3
3. sleep and homework... :3
4. umm...ME! (even though i didnt wanna be this weeks) :3
5. pepperoni and olives :3

 
At March 26, 2009 at 2:37 PM, Blogger Kami... said...

Ever heard of any of these bands before?
"Rebel Emergency, Michou, Dodger, and Pat Robitaille"

I won tickets, don't know anyone that knows them... you want to come?

Did you think the WBC tournament was exciting?

What about Kami's Kami-tary on the games?

With South Korea and Japan going against each other 5 times... and only drawing losses from each other... How do you think this looks for the future of World baseball?

Who has the better looking fans?

Just... How many babies can you fit in a coin locker?

Anything other Questions that you think we should ask, that we haven't already?

 
At March 26, 2009 at 4:07 PM, Blogger Kip said...

YOU CAN'T CHOOSE YOURSELF!
oAo

 
At March 26, 2009 at 10:49 PM, Blogger Mr.Mew said...

cant say i have kami :3
i'm alright with not goins, kinda sleepy :3
YEAH the wbc was exciting!!! kinda :3
lol it was the only form of commentary i got X3
i think that since americans cant win in their own game anymore, it'll just be an asian staple :3
hmmm.. south korea or japan... hmm depends on how many girls their fans got :3
apparently only 1, but what is worse? a ten dead babies in a coin locker? or one dead baby in ten coin lockers? :3
hmm not that i can think of :3
and maybe KIP SHOULD NEXT >:3

 

Post a Comment

Lots more cool stuff here!! Continue browsing...

Archives: (Oldest) May 2007 June 2007 July 2007 August 2007 September 2007 October 2007 November 2007 December 2007 January 2008 February 2008 March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 October 2009 December 2009 January 2010 June 2010 July 2010 December 2010 January 2011 February 2011 February 2012 February 2013 March 2013 June 2013 July 2013 February 2014 February 2015 (Most Recent)